Höganäs - väl värt att investera i
Höganäs kommun
Start Företagare Upphandling och inköp

Upphandling och inköp

Höganäs kommun har en kombination av centrala och decentrala inköp. Kommunstyrelsen beslutar om sådan upphandling som samordnas för kommunens alla nämnder och förvaltningar.

Den centrala inköpsfunktionen svarar för den samordnade upphandlingen av varor och tjänster till kommunens samtliga förvaltningar samt fungerar som rådgivare och intern konsult i upphandlingsfrågor.

Höganäs kommun annonserar upphandlingar utförda enligt öppet och förenklat förfarande i TendSign. Du som är leverantör och vill ta del av Höganäs kommuns upphandlingar hittar dem under relaterad information.

För mer information om upphandlingsprocessen i allmänhet  samt Höganäs kommuns inköpspolicy läs här.

Sidan uppdaterad 3 februari 2017

Kontakt

  • Joergen Borgström
    Upphandlingsansvarig
    This is an email address
    042-33 72 70
    Joergen Borgström
  • Maths Nilsson
    Upphandlare
    Kansliavdelning
    042-33 71 09

    This is an email address