Inflytandecafé - på lätt svenska

Tjej som ska rösta. Fotografi.
  • 25 april 2024
  • 17.00 - 18.30
  • Höganäs, Stadshuset, Centralgatan 20, lokal Gruvsalen, (i den låga byggnaden mittemot höghuset)
  • Övrigt

Kom och prata om det du tycker är viktigt. Vad vill du förändra? Hur kan du vara med och påverka?

Inflytandecaféet är öppet för alla och vi bjuder in politiker att delta. Vi diskuterar nyheter, problem och saker som är på gång i kommunen.

Temat denna gång är EU-valet.

I juni hålls det val till Europaparlamentet. Vi kommer prata om EU-valet och du kan vara med och gå en tipsrunda med frågor om EU. Lär dig mer om EU och ta chansen att vinna ett fint pris!

Anmäl gärna om du kommer genom att mejla till Anna Pihlqvist på: anna.pihlqvist@hoganas.se eller ring 042-33 78 40.

Vi bjuder på fika. Varmt välkommen!

Pris: Kostnadsfritt

Kontakt

Namn:

Anna Pihlqvist