Tack alla ni som besökte oss på gymnasiemässan!
Under tre dagar ställde vi ut på gymnasiemässan i Helsingborg för att locka elever i årskurs 8 och 9 att söka sig till Kulla. Och vilket drag det var i montern!
Tack alla ni som besökte oss och ett extra stort tack till våra fantastiska kullagymnasiet-elever som ställde upp och jobbade i montern. På bilden står biträdande rektor Linn Rix och eleven Liam Falkman som läser försäljnings- och serviceprogrammet i årskurs 2.
Öppet hus på Kullagymnasiet 19 november
Klockan 17.30-19.00.
Ingen föranmälan behövs och anhöriga är välkomna att följa med.
Mer information här: Öppet hus

Vid frågor kontakta oss på:
kommunen@hoganas.se
Senast uppdaterad: